Platforma raportowania Logowanie
Popularna firma produkująca i wdrażająca systemy informatyczne z siedzibą w Warszawie stawia na ciągłe podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Kierownik biura w 2017 roku zwrócił się do naszej szkoły językowej z prośbą o organizację szkoleń językowych dla firm z hiszpańskiego oraz niemieckiego.
Z kursów językowych dla firmy organizowanych przez Advantis skorzystało już kilkudziesięciu pracowników. Z uwagi na ich stałą rotację w firmie, do lektoratów regularnie dołączały nowe osoby. Szkolenia odbywały się przede wszystkim indywidualnie, co pozwoliło naszym lektorom na ścisłe dopasowanie materiału oraz metod nauczania do potrzeb konkretnych osób.
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z opisem naszej udanej współpracy ze znanym przedsiębiorstwem.
W ramach nauki grupowej przygotowaliśmy 4 maksymalnie 3-osobowe zespoły kursantów na poziomach od A1 do B2, którzy uczyli się z naszymi polskimi lektorami. Ze względu na napięty harmonogram naszych uczniów, kursy odbywały się zdalnie, w godzinach ich pracy. Jest to forma bardzo ceniona przez naszych klientów, ponieważ pozwala ona na udział w kursie językowym dla firmy w dogodnym czasie, na przykład podczas dłuższej przerwy obiadowej.
Ze względu na międzynarodowy zakres działania firmy, język hiszpański był dla jej pracowników szczególnie istotny. Kursanci opanowywali słownictwo ogólne, potrzebne do codziennych rozmów oraz small talks, jak również biznesowe, pozwalające na swobodną komunikację z kontrahentami zagranicznymi. Uczniowie wykorzystywali materiały własne i dostępne w internecie.
Zdecydowana większość osób wzięła udział w szkoleniach indywidualnych. Nasi polscy lektorzy współpracowali z 30 kursantami, dopasowując materiał do ich aktualnego poziomu oraz oczekiwań. Lektorzy realizowali materiał na poziomach od A1 do B2, korzystając z podręczników, własnych materiałów dydaktycznych oraz źródeł z internetu.
Jak w przypadku nauki hiszpańskiego dla firm on-line w formie grupowej, nasi kursanci poznawali słownictwo ogólne oraz biznesowe. Dzięki temu zyskali umiejętność prowadzenia konwersacji w mniej i bardziej oficjalnych sytuacjach.
10 pracowników zdecydowało się na naukę języka niemieckiego w formie zdalnej. Nasi eksperci przygotowali ofertę kursów indywidualnych na poziomach od A1 do B2, które prowadzili lektorzy polskojęzyczni.
Niemiecki to kolejny język, który jest dla naszego bardzo istotny ze względu na częste międzynarodowe kontakty biznesowe. Z tego względu przygotowaliśmy materiał, który pomógł kursantom w opanowaniu słownictwa ogólnego oraz biznesowego, bardzo przydatnego w niezliczonych sytuacjach zawodowych.
Szkolenia językowe dla firmy z języka niemieckiego odbywały się w godzinach pracy kursantów w trybie zdalnym. Nasi uczniowie docenili tę formę nauki za dużą elastyczność. Osoby, które z różnych przyczyn nie mogły wziąć udziału w zajęciach, miały możliwość obejrzenia ich później, korzystając z nagrania przygotowanego przez lektora.
Nie ulega wątpliwości, że znajomość języka obcego otwiera przed każdym nowe możliwości. Znajomość języków oznacza ogrom opcji rozwoju zawodowego. Wiedzą o tym właściciele małych i dużych przedsiębiorstw, którzy zgłaszają się do nas celem organizacji kursu językowego dla firmy.
Na etapie omawiania zasad współpracy, często spotykamy się z pytaniem: „Co zrobić, by kurs na pewno przyniósł oczekiwane efekty?”. Naszym klientom rekomendujemy przede wszystkim staranne określenie celu szkolenia.
Oto aspekty, które warto wziąć pod uwagę jeszcze przed zgłoszeniem się do szkoły językowej:
Copyright © 2023 ADVANTIS