Skip to main content

Platforma raportowania Logowanie

Język hiszpański dla firm on-line – współpraca z firmą z branży IT


Popularna firma produkująca i wdrażająca systemy informatyczne z siedzibą w Warszawie stawia na ciągłe podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Kierownik biura w 2017 roku zwrócił się do naszej szkoły językowej z prośbą o organizację szkoleń językowych dla firm z hiszpańskiego oraz niemieckiego. Pomimo tego, że stacjonarna forma zajęć wciąż cieszy się dużą popularnością zarówno w mieście Kraków, jak i Warszawa, w tym przypadku sporo pracowników zdecydowało się na kurs języka hiszpańskiego online.

Z kursów językowych dla firmy organizowanych przez Advantis skorzystało już kilkudziesięciu pracowników. Z uwagi na ich stałą rotację w firmie, do lektoratów regularnie dołączały nowe osoby. Szkolenia odbywały się przede wszystkim indywidualnie, co pozwoliło naszym lektorom na ścisłe dopasowanie materiału oraz metod nauczania do potrzeb konkretnych osób. Advantis realizując kurs języka hiszpańskiego dla firm stara się kompleksowo zadbać o potrzeby Klientów.

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z opisem naszej udanej współpracy ze znanym przedsiębiorstwem w ramach organizacji kursów języka hiszpańskiego online.

Język hiszpański dla firm on-line – kursy grupowe

W ramach nauki grupowej przygotowaliśmy 4 maksymalnie 3-osobowe zespoły kursantów na poziomach od A1 do B2, którzy odbywali kurs języka hiszpańskiego online z naszymi polskimi lektorami. Ze względu na napięty harmonogram naszych uczniów, kursy odbywały się zdalnie, w godzinach ich pracy. Jest to forma bardzo ceniona przez naszych klientów, ponieważ pozwala ona na udział w kursie językowym dla firmy w dogodnym czasie, na przykład podczas dłuższej przerwy obiadowej. Ponadto, język hiszpański dla firm nauczany zdalnie jest w wielu aspektach podobny do zajęć stacjonarnych.

Ze względu na międzynarodowy zakres działania firmy, język hiszpański był dla jej pracowników szczególnie istotny. Kursanci opanowywali słownictwo ogólne, potrzebne do codziennych rozmów oraz small talks, jak również biznesowe, pozwalające na komunikację z kontrahentami zagranicznymi. Stawiamy na angażujący kurs języka hiszpańskiego dla firm, dlatego nasi uczniowie wykorzystywali materiały własne i dostępne w internecie.

Indywidualne kursy języka hiszpańskiego on-line

Jak można było się spodziewać, w postpandemicznej rzeczywistości popularny stał się hiszpański dla firm online. Zdecydowana większość osób wzięła udział w szkoleniach indywidualnych. Nasi polscy lektorzy współpracowali z 30 kursantami, dopasowując materiał do ich aktualnego poziomu oraz oczekiwań. Lektorzy realizowali materiał na poziomach od A1 do B2, korzystając z podręczników, własnych materiałów dydaktycznych oraz źródeł z internetu.

Jak w przypadku nauki hiszpańskiego dla firm on-line w formie grupowej, nasi kursanci poznawali słownictwo ogólne oraz biznesowe. Dzięki temu zyskali umiejętność prowadzenia konwersacji w mniej i bardziej oficjalnych sytuacjach.

Język niemiecki dla firm on-line – kursy indywidualne

10 pracowników zdecydowało się na naukę języka niemieckiego w formie zdalnej. Nasi eksperci przygotowali ofertę kursów indywidualnych na poziomach od A1 do B2, które prowadzili lektorzy polskojęzyczni.

Niemiecki to kolejny język, który jest dla naszego bardzo istotny ze względu na częste międzynarodowe kontakty biznesowe. Z tego względu przygotowaliśmy materiał, który pomógł kursantom w opanowaniu słownictwa ogólnego oraz biznesowego, bardzo przydatnego w niezliczonych sytuacjach zawodowych.

Szkolenia językowe dla firmy z języka niemieckiego odbywały się w godzinach pracy kursantów w trybie zdalnym. Nasi uczniowie docenili tę formę nauki za dużą elastyczność. Osoby, które z różnych przyczyn nie mogły wziąć udziału w zajęciach, miały możliwość obejrzenia ich później, korzystając z nagrania przygotowanego przez lektora.

O czym pamiętać, organizując kurs językowy dla firmy?

Nie ulega wątpliwości, że znajomość języka obcego otwiera przed każdym nowe możliwości. Znajomość języków oznacza ogrom opcji rozwoju zawodowego. Wiedzą o tym właściciele małych i dużych przedsiębiorstw, działający w Krakowie i Warszawie, którzy zgłaszają się do nas celem organizacji kursu językowego dla firmy.

W ramach naszej codziennej działalności organizujemy wiele kursów lingwistycznych. Język hiszpański dla firm jest jedną z wielu opcji, które oferujemy.

Na etapie omawiania zasad współpracy, często spotykamy się z pytaniem: „Co zrobić, by kurs na pewno przyniósł oczekiwane efekty?”. Naszym klientom rekomendujemy przede wszystkim staranne określenie celu szkolenia. Firmy reprezentujące takie miasta jak Warszawa czy Kraków działają w różnych branżach, dlatego niezależnie od tego czy chodzi o kurs języka hiszpańskiego online czy szkolenie z angielskiego biznesowego, program nauki powinien odpowiadać specyficzny wymaganiom danej organizacji.

Oto aspekty, które warto wziąć pod uwagę jeszcze przed zgłoszeniem się do szkoły językowej:

  1. Jeszcze przed organizacją kursu językowego dla firmy zdecyduj, dla kogo znajomość obcego języka jest szczególnie istotna. W przeważającej liczbie będą to pracownicy, którzy utrzymują kontakty z zagranicznymi kontrahentami lub korzystają z obcojęzycznych źródeł informacji.
  2. Zdefiniuj, jaki język dla rozwoju Twojej firmy jest najistotniejszy. W Advantis możesz zorganizować kurs języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego, rosyjskiego, chińskiego czy japońskiego. Dostosujemy ofertę edukacyjną do Twoich oczekiwań.
  3. Ustal, jakiego rodzaju słownictwo powinni opanować Twoi pracownicy. Będzie to wyłącznie język ogólny, a może także biznesowy i branżowy, charakterystyczny dla specyfiki Twojej firmy?
  4. Określ, jaki stopień znajomości języka mają osiągnąć Twoi pracownicy. Tym zajmie się nasza szkoła językowa. Częstą sytuacją jest ta, w której menedżer dąży do zupełnie innych umiejętności językowych niż na przykład osoba pracująca w dziale administracyjnym. Określ cele językowe dla grup i osób indywidualnych.
  5. Zachęć swoich pracowników do udziału w szkoleniach. W pierwszej kolejności zapisz na nie te osoby, które wykazują chęć nauki.
  6. Zorganizuj 1-2 bezpłatne lekcje próbne w Advantis, aby sprawdzić, czy ustalony model współpracy jest dla Ciebie satysfakcjonujący.